Klachtenformulier - Kopieën - SekZo
×
Home
Seksuologie
Aanpak
Wie
Contact
Zoeken
×
Home
Seksuologie
Aanpak
Wie
Contact
Ga naar de inhoud
Geeft je energie!
K L A C H T E N F O R M U L I E R
Klachtenregeling psychische en pedagigische zorg P3NL
Als u ontevreden bent over de hulpverlener of praktijk kunt u dit met hem of haar bespreken.
Wilt u dit niet? Kom u er samen niet uit?
Dan kunt u ondersteuning of bemiddeling vragen van de onafhankelijk klachtenfunctionaris.
Dit klachtenformulier gebruikt u om uw klacht bij de klachtenfunctionaris in te dienen.
U bent niet verplciht om het formulier te gebruiken. Het is een hulpmiddel om sneller met u klacht aan de slag te gaan.
Als u het lastig vindt om het formulier in te vullen, stuurt u een mailtje naar P3NL@klachtencompany.nl met uw naam en telefoonnummer. De klachtenfunctionaris (van Klacht&Company) neemt dan contact met u op.
Bij de verschillende vakken heeft u de ruimte om uw antwoorden in te typen.
Heeft u het formulier ingevuld dan kunt u op "verstuur" klikken het wordt dan automatisch naar P3NL@klachtencompany.nl verzonden.
U kunt ons per post bereiken:
Klacht&Company
Postbus 3106
2601 DC Delft
UW (CONTACT)GEGEVENS
Naam*
M/ V*
-
M
V
Straat of postbus*
Nummer*
Postcode*
Plaats*
Telefoonnummer*
Mailadres*
U bent:*
-
de cliënt/ patiënt zelf
een vertegenwoordiger van de cliënt/ patiënt, namelijk:
namelijk
Noteer hieronder de gegevens van de cliënt/ patiënt, wanneer u als vertegenwoordiger optreedt.
Naam
M/ V
-
M
V
Straat of postbus
Nummer
Postcode
Plaats
Telefoonnummer
Mailadres
INFORMATIE OVER DE AANGEKLAAGDE EN DE KLACHT
Noteer hieronder de gegevens van de persoon/ praktijk over wie u een klacht heeft.
Naam*
M/ V*
-
M
V
Straat of postbus*
Nummer*
Postcode*
Plaats*
Telefoonnummer*
Mailadres*
Wilt u hierna een omschrijving van uw klacht(en) geven?
Waarover bent u ontevreden? *
Waarom?*
Hoe en wanneer heeft een en ander zich afgespeeld?*
Wat is voor u belangrijk om tot een oplossing te komen?*
INFORMATIE OVER DE KLACHTAFHANDELING
Heeft u de klacht(en) al besproken met de aangeklaagde of diens leidinggevende?
Nee, omdat: (vul hieronder de tekstvak in)
Ja, met als uitkomst: (vul hieronder de tekstvak in)
*
CONTACT
Na ontvangst van het ingevulde formulier (of uw mailverzoek om contact) neemt de klachtenfunctionaris binnen twee werkdagen contact met u op.
De klachtenfunctionaris stemt met u af over uw doelen en over verdere stappen.
Hieronder kunt u aangeven wat daarbij uw wensen zijn voor het verdere contact met de klachtenfunctionaris.
telefonisch contact; ik ben met name bereikbaar (noteer hieronder in de tekstvak uw telefoonnummer en wanneer u het beste te bereiken bent)
contact per mail
anders, namelijk: (vul hieronder de tekstvak in)
*
MT150217
Klachtenformulier
Klachtenregeling psychische en pedagogische zorg P3NL
Terug naar de inhoud
Schakel JavaScript in om deze website te kunnen gebruiken.